BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 19 Ιουνίου 2007

Χμμ.... Τι να πώ πάλι απόψε....? Τελείωσα τις εξετάσεις και έχω αρχίσει να σκέφτομαι πάλι μπερδεμένα. Έχω πάλι αυτή την αίσθηση που δε θέλω να πώ σε κανέναν τίποτα, αλλά έχω τόσα πολλά πράγματα που δε θέλω να τα κρατήσω ξανά μέσα μου. Δε δέχομαι όμως τα σωστά ερεθίσματα από κανέναν μέχρι στιγμής.. Γιατί πάλι ήρθα σε αυτή τη βλακώδεις κατάσταση?? Αφού είπα ότι θα αλλάξω! Τι γίνεται πάλι? Πφφφφφφφφφφφφ!!!

Διακρίνω μια νότα απαισιοδοξίας στις σκέψεις μου και δε θέλωωωωωω!
Πάω να εκφραστώ ποιητικά, δεν το νιώθω και ότι καλύτερο.
Προσπαθώ γενικά μπάς και βγάλω κάτι από μέσα μου, αλλά δεν το βλέπω να γίνεται κάτι...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

Την τύχη μου την κορδελιάρα.........

1 FOUND THEIR FAITH AGAIN:

Άκης Καπράνος είπε...

@Έχω πάλι αυτή την αίσθηση που δε θέλω να πώ σε κανέναν τίποτα, αλλά έχω τόσα πολλά πράγματα που δε θέλω να τα κρατήσω ξανά μέσα μου.@

Γράψτα! Εδώ! Τι φοβάσαι, τι σε κρατάει; Απο κανέναν δεν έχεις να φοβηθείς κάτι. Σίγουρα όχι εδώ. Κάντο! Και χεσε την ποιητική έκφραση. Κάτσε στο πληκτρολόγιο, ίσως λίγο πριν κοιμηθείς, πτώμα (αυτό δουλεύει μερικές φορές) και απλά άσε τα δάχτυλα σου να κάνουν τη δουλειά. Ελευθερώσου όμως! Το βάρος της καταπίεσης είναι αβάσταχτο το ρημάδι...