BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Welcome welcome!!


Κοπιάστε! Κοπιάστε!!
Κερνάω γλυκό -σπιτικό πάντα,για να μην έχει συντηριτικά κιόλας..
Κερνάω λοιπόν γιατί το blog μου τις τελευταίες μέρες δέχεται κόσμο και τι κόσμο!Φρέσκο φρέσκο!
Έτσι και εγώ, σαν φιλοδοξούμενη καλή και τίμια νοικοκυρά, είπα να σας τρατάρω κάτι.
Δύο είναι τα γλυκά μας: Γλυκό του κουταλιού σταφύλι και αγριοκέρασο.
Διαλέγετε και πέρνετε.
Εγώ προτιμώ και τα δύο, αλλά το αγριοκέρασο το τιμώ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ειδικά ΑΝ είναι από το Καρπενήσι...!!
Μαζί με το γλυκό, εννοείται ότι θα σας δώσω και ένα ποτήρι δροσερό νερό.
Ευχαριστώ λοιπόν που ήρθατε στο σπιτικό μου!!Ξέρω βέβαια ότι η sis μου σας έφερε από εδώ, αλλά δε με πειράζει καθόλου γιατί ρωτώντας πας στην πόλη. Επίσης, τα πάντα είναι θέμα marketing......!
Να έρθετε ξανά, θα έχω γλυκό πάλι να κεράσω!
=)

P.S: Λατρεμένο τραγούδι και αυτό, γλυκόόόόόόό!!




3 FOUND THEIR FAITH AGAIN:

Я верю в Сталина είπε...

Ήρθα για το γλυκάκι κι όχι μόνο!


:)


Είδα κι εδώ πολύ καλή μουσική...

Σόι πάει το βασίλειο βλέπω...

Freaky Spider είπε...

@ marco...

Welcome λοιπόν φίλτατε marco!
Το γλυκάκι λοιπόν σου άρεσε? :))

Το βασίλειο υποθέτω θα αναφέρεται στη sis μου την Tzotza ε?
Να ήταν μόνο το καλό γούστο στη μουσική που παέι σόι το βασίλειο,καλά θα ήταν!Αλλά δεν! :PP

Να έρχεσαι καμιά βόλτα από εδώ γιατί όλο και κάποιο γλύκο θα έρθει....!Χοχοχοοοοοο

Cheers!!

tzotza είπε...

εννοειται πως αναφερεσαι σε ολες τις ΥΠΕΡΟΧΕΣ και ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ομοιοτητες που μοιραζεσαι με μενα ε?
ε ναι...
σαυτες αναφερεσαι!!!
;)))))